10 Ocak 2013 Perşembe

Christian Dior Hydraction Nemlendirici







Ben normal ve karma ciltler için olanını kullanıyorum ama kuru ciltlere sahip olanlar için de uygun olan Hydraction ürünü mevcut. Bu ürünü geçen sene YKM'nin sıklıkla Dior'a özel yaptığı indirimden satın almıştım. Daha yeni kullanmaya başladım çünkü dolabımın arkalarında kalmış ve varlığını ben bile unutmuşum. Nemlendirici kullanmak beni korkulu rüyam o yüzden farklı ürünleri denerken açıkçası çekiniyorum çünkü cildim yağlı, öyle bir ürün kullanmalıyım ki hem cildimin ihtiyacı olan nemi versin (ki bu soğuk havalarda cildim pul pul dökülüyor) hem de cildimi daha da yağlandırıp siyah nokta, akne oluşumuna yol açmasın. Derdim çok anlayacağınız :) ama Dior yine yapmış yapacağını. Daha ilk kullandığım gün bayıldım! Küçücük bir damlası bile bütün cilde yetiyor, cildi kesinlikle yağlandırmıyor ve üstüne üstlük bütün gece bu soğukta cildimin nemini sağlıyor, cildi saten gibi yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor. Daha ne olsun :) Ayrıca yağ içermediği ve yapısı da çok hafif olduğu için rahatlıkla makyaj altına kullanabileceğiniz bir nemlendirici. Nemlendiriciye ihtiyacınız varsa kesinlikle Dior Hydraction serisini öneririm.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder