14 Mart 2013 Perşembe

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Gratis Alışverişi

Bildiğiniz gibi her sene Gratis 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel indirimler yapıyor ama bu seneki beni tatmin etmedi açıkçası çünkü sadece The Balm ürünlerinde %50 indirim vardı. İlk kez Gratis indirimini yakalayan biri olarak öğrendiğime göre bundan önceki senelerde herşeyde %50 oluyormuş :( Bu sene ise Gratis e özel ürünlere %40 ve diğer çoğu markada da 2. Ürüne %50 indirim vardı. Ben daha çok The Balm ürünleriyle ilgilendim işte sonuç aşağıda gördüğünüz gibi :D




Nude paleti sırf Urban Decay'in Naked paletlerine banziyor diye aldım.Allıkların hepsinden aldım çünkü renkleri muhteşem! Her markada bulamayacağınız renkler. Make Up Forever ın Primer ından çok memnun kaldım ama malum kendisi bizde çok pahalı olan bir marka ben de hazır fırsat bu fırsatken The Balm ı deneyeyim dedim. 2 adet concealer aldım çünkü her gün kullandığım bir ürün nasılsa bitecek yedeklemek iyidir :) yine her gün kullandığım olmazsa olmazım eyeliner! Onu da deneyelim bakalım. Pudra da 10.5tl ye düşünce dayanamadım onu da aldım. Fırçaya ise gerçekten ihtiyacım vardı hatta başka bir far karıştırıcı fırça arasında gittim geldim hatta şimdi bakınca keşke onu da alsaymışım diyorum :( Biraz fazla mı abartmışım sizce de o-O



Yıllardır John Frieda'nın Bukle Belirgenliştirici ve Hacimlendirici şampuanını kullanıyorum ve çok memnunum. Yıllardır da süpermarketlerde satılan şampuanları almıyorum. Gratis'te de 2 tane John Frieda ürünü alana serum hediyeydi ben de dayanamadım aldım :) Pamuk her eve lazım nasılsa bittikçe kullanırız diye yedekli aldım. Kaş tarağı ve fırçasını da bir arkadaşım için aldım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder