5 Mart 2013 Salı

SEPHORA %20 İNDİRİM

Sephora Black Kart a özel 10 Mart'a kadar %20 indirim indirim var, kaçırmayın. Koşun koşuuuun!
Ben koştum kaçırmadım bu indirimi veee Lancome Hypnose Drama maskara, Benefit Porefessional, Cacharel Amor Amor parfüm aldım. :))



Lancome Hypnose Drama maskara fiyatı 72TL
Cacharel Amor Amor 30ml parfüm 49TL
Benefit Porefessional 99TL
Bu fiyatların üzerinden %20 indirimle satın aldım hepsini.
Benefit Porefessional'ın çok methini duydum ve almak aklımdaydı fakat fiyatı çok pahalı olduğu için hep erteledim. Benefit Cosmetics'le Türkiye'de sadece Sephora ların anlaşmalı olduğunu düşünürsek ben de bu fırsatı değerlendirdim ve aldım. Bakalım gerçekten dedikleri kadar işe yarıyor mu?
Amor Amor çok uzun yıllardır piyasada olan ve bir dönemi kasıp kavuran bir parfüm. Kokusuna gerçekten bayılıyorum. Artık bütün 30ml parfümlere Sephora, Boyner, YKM lerde %10 zam gelmiş olmasına rağmen bu parfümün fiyatının 39.20 TL ye gelmiş olması daha kapıdan girer girmez hiç düşünmeden alıp parfümü kasaya götürmeme sebep oldu.
Lancome Hypnose Drama maskara annemin yıllardır vazgeçilmezi. Fırsat varken kaçırmak olmazdı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder