23 Temmuz 2013 Salı

LANCOME Poudre Majeur Excellence

 Çooook uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Aylardır bloğuma tek kelime birşey yazamadım. Bu arada mezun oldum artık tam anlamıyla doktorum :) TUS denilen illete de çok az kaldı, beni mazur görün :(
Sahuru beklerken ben de bu süreyi değerlendireyim dedim ve yazmaya karar verdim :) Evet lafı çok da uzatmadan gelelim pudramıza. Benim en en en bayılarak kullandığım ve sanırım bu benim 3.kutum olan Lancome'un Poudre Majeure serisi pudram.


 Kutunun üzerinde ürünün normalden kuruya dönük ciltler için uygun olduğu yazılmış fakat ben ki yağ yumağı cildime bu pudrayı ne zaman uygulasam o istediğim mat görünüme sahip oluyorum. Yani kuru ciltli biri bu pudrayı kullansa cildini kurutur mu veya ne kadar memnun kalır bilmiyorum.


 Gelelim ambalajına. High-end (yüksek bütçeli) bir marka olan Lancome'a yakışır zariflik ve şıklıkta. Kutunun sağ alt yanındaki gül de Lancome'un değişmeyen simgesi :)



 Ürünü açtığımız zaman pudra süngeri bizi karşılıyor. Her ne kadar pudraların içinden çıkan süngerleri hiçbir zaman kullanmamış olsam da eğer makyaj çantanıza atıp çıkmak ve büyük pudra fırçanızı da yanınızda taşımak istemiyorsanız bu süngerler büyük kolaylık. 



 Bendeki rengi "03 Sable". Ben transparan pudra seven biri değilim. Sadece makyajımı sabitlesin yetercilerden değilim yani anlayacağınız :) Çünkü çoğu zaman fondöten kullanmadan sadece pudrayla dışarı çıkıyorum o yüzden de pudradan beklentim hem yüzüme renk versin beni solgun-pale cilt tonumdan kurtarsın (çünkü ben pembe alt tona sahibim :S) hem de cildim yağlı olduğu için bana mat bir görüntü sağlasın. Bu pudrada aradığım herşey fazlasıyla var. Ama eğer siz sadece makyajımı sabitlesin diyorsanız "01 Translucide" rengi de mevcut. Fiyatı 105-110 TL civarı. Kesinlikle ama kesinlikle bu pudraya şans vermenizi öneririm. Güzel bir gün olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder