13 Mayıs 2013 Pazartesi

KİKO Unforgettable Maskara Waterproof





  Uma maskaramdan sonra waterproof maskara kullanmamaya yemin etmiştim ama Milano seyahatim sırasında tanışıp aldığım bu maskaram da waterproof muş. Ama o kadar da inatçı bir maskara olmadığını söylemeliyim. Zaten bu markaya da özellikle ruj ve maskaralarına bayılıyorum. En beğendiğim maskarası Volume Coat maskarası. Ucu top gibi ama kirpikleri çok hacimli gösteren şahane bir maskara. Madrid seyahatimden 3 tane stok yaparak aldım. Elimde bir yığın maskara var sırası geldiğinde kullanıp onu da size tanıtacağım.
  Gelelim asıl konumuza. Onca para döküp aldığımız maskaralardan kat be kat hacim veren, kirpikleri fırçanın şeklinden de anlaşılacağı üzere kıvıran ve tek tek ayıran bir fırça. Bu maskarada uzundan çok hacimli ve kıvrık kirpikler ön planda. Hele ki benim gibi açık renkli hacimsiz ve kısa kirpikleriniz varsa tartışmasız kirpiklerde mucize yaratıyor. İndirimine denk gelip 3-4 euro gibi bir fiyata aldığım düşünülürse bu maskara iyinin de iyisi kesinlikle tavsiye ederim. Kiko markasıyla hala tanışmadıysanız bir an evvel tanışmanız ve kaynaşmanız dileğiyle :)


  Bu da benim kirpiklerimdeki duruşu. (Evet fotoğraf kalitesinin düşük olduğunu itiraf ediyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder