11 Mayıs 2013 Cumartesi

T-SHOP REZALETİ!

Dün nakit aldığım bir ürünü iade edip paramı almak için  Bakırköy T-SHOP'a gittim. Malesef para iadesi veremeyeceklerini söylediler. Ben de o zaman iadeyi kesin yerine "İSTEDİĞİM" şeyi alayım dedim ama neymiş efendim anneler günü için indirimde iade keserlerse indirimli fiyat üzerinden keserlermiş benim aldığım fiyattan değil. Dedim öyle şey mi olur siz fiş numarasına göre iade keseceksiniz yok dedi bizde fiş numarası falan! Siz indirim bitince gelin diyen abuk subuk görevliler de cabası! Adamlar bana değişim fişi kesmeden yani hiçbir işlem yapmadan ben ürünün farklı rengini aldım çıktım. Bunlarda barkod sistemi falan da yok. Açık çıkacak barkodları farklı iade kesmeleri gerekmiyor mu? Ama yok öyle birşey! Asla kurumsallaşmamış Can denen 2 bacaklının himayesi altında abuk subuk bir yer! 300 tl ye yakın para harcamıştım ki oraya gelen millet 1 tl nin hesabını yapıyor! Haram zıkkım olsun vallahi ne kadar para verdiysem! Ben Gratis ya da Watsons'a gittiğim her zaman 1 ay içerisinde hem paramı geri alabiliyorum hem de ürün iadesini/değişimini sorunsuz yapabiliyorum. Siz de eğer drugstore ürünleri alacaksanız sakın büyük firmalardan şaşmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder