16 Kasım 2012 Cuma

MAX FACTOR Lasting Performance 101 Ivory Beige

Bu ürün bana hediye olarak gelmişti fakat tenime çok açık geldiği için bu ürünü göz altlarıma concealer gibi kullanmayı tercih ettim ve inanılmaz memnun kaldım. Boyutunun çok büyük olması dolayısıyla yıllarca kullandım bu ürünü. Ten rengim çok açık olmasına rağmen bu ürün bile bana açık geldiyse 105 numara Natural Beige ya da 105 Soft Beige'in daha iyi olacağını düşünüyorum. Siz de benim gibi açık tenliyseniz 105-106 sizin renginiz :) Long Lasting Performance uzun süre kalıcılığını koruyan ve 8 saat tazelemenize gerek kalmadan ciltte kalan bir ürün. Hassas ciltlerde reaksiyona sebep olmaz. Porlarınızın nefes almasını sağlayarak cildinizi sabah kalktığınız kadar taze tutar.
Yalnız fondoten alışverişlerinizi sakın fondöteni denemeden almayın. Bırakın makyaj uzmanları yüzünüze uygulasınlar ya da drugstore tarzı yerlerden alışveriş yapıyorsanız mutlaka çenenizde deneyin ve yüzünüzde birebir örtüşen rengi tercih edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder