19 Aralık 2012 Çarşamba

UMA Turbo Volume Waterproof Mascara




Artık UMA ürünlerinin satışı Türkiye'de yapılmıyor sanırım. (Yanlışım varsa düzeltin.) Bu ürünü geçen sene Douglas mağazasından, Douglas UMA satışlarını bitirirken 5TL ye almıştım. 5TL lik bir maskaradan da beklentim zaten öyle çok büyük değildi ama daha kullanır kullanmaz nefret ettim sonraları ise sevmeye başladım. Çünkü ilk başta çok akışkandı sonra kullana kullana hafiften kuruyunca çok daha iyi sonuçlar elde ettiğimi gördüm. İlk waterproof maskara kullanışım ve bir daha tövbe ettim. Çıkartmak için kullandığım göz temizleyicileri yüzünden gözümde kirpik kalmadı! Fırçası gördüğünüz gibi düz ve hiçbir özelliği yok. Ben daha çok ucu kıvrık maskaraları seviyorum, kirpiklerimi kıvırıp uzun ve hacimli gösteriyorlar. Ama yine de fiyatının yanında gayet kullanışlı ve iyi bir üründü. En azından tecrübe etmiş oldum fakat bir daha bu ürünü satın almam. Benim bayıldıklarım UMA'nın rujları! Bu maskaranın yurtdışı satış fiyatı ise 2.88 euro.  Yani zaten satış fiyatları olarak gayet uygun bir marka. Alman markası kendisi. Bu sene Berlin'e gittiğimde rujlarını stok yaptım kendime :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder