28 Aralık 2012 Cuma

BEAUTYCYCLE Maskara Siyah


3 ayrı fotoğraf eklemek yerine daha az yer kaplasın diye hepsini birleştirip koydum :) İlk kez beautycycle ın ürününü kullandım. Maskara kirpikleri uzun gösteren özelliğe sahip olduğunu iddia ediyor ama uzaktan yakından alakası yok. Uma maskaram bitince bunu kullanmaya başladım ama yerden yere vurduğum Uma maskaramı özlüyorum şu an. Gerçekten çok çok çok kötü. Zaten hacim vermek gibi bir iddiası yok maskaranın ama benim için bir maskaradaki en önemli özellik hacim vermesi. Ne yazık ki bu maskara kirpikleri yarım yamalak boyamak dışında hiçbir işe yaramıyor. Onlarca kat sürmezseniz kirpikleri boyamıyor bile. Ayrıca gün içinde göz altına akıp gözaltını simsiyah ediyor. Piyasa fiyatı: 31,04TL (Kendi sitesinden bakılmıştır.) Bu fiyatın yarısına Maybelline maskaraları alın emin olun verdiğiniz paranın çok üstünde performans almış olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder