24 Mart 2013 Pazar

BOBBİ BROWN Creamy Concealer


Geldik bol fotoğraflı bir yazıya. Bobbi Brown Concealerları herkes tarafından çok beğeniliyor, çok övülüyor. Bu kadar çok methini duyunca ben de denemek istedim. Beige rengini kullanıyorum daha doğrusu Marmara Forum'daki Boyner in içindeki Bobbi Brown standındaki Feride Hanım bana bu rengi verdi. Önceleri daha açık renkler kullandığımdan bu biraz koyu gibi geldi. Yalnız öyle methettikleri gibi şahane bir kapatıcılık görmedim. Eğer üzerinden pudra geçmezsem tamam ama o zaman da bas bas göz altıma concealer sürdüm diye bağırıyor. Sürmesi hiç rahat değil çok koyu ve sert bir kıvamı var. Sürerken canım acıyor. Ben daha çok krem formlulara alışık olduğumdan mıdır nedir bilmiyorum ama çok memnun kaldığım söylenemez. Bir daha bu kadar büyük paralar verip de satın almam.







FLAŞLI ÇEKİMDE YAYILMAMIŞ HALİ





FLAŞSIZ ÇEKİMDE YAYILMAMIŞ HALİ






FLAŞLI ÇEKİMDE YAYILMIŞ HALİ





FLAŞSIZ ÇEKİMDE YAYILMIŞ HALİ





 Gözlerimin altının elimden daha açık olduğunu düşünürsek sizce de biraz koyu değil mi? 




 Fırçayla uygulamak mümkün değil. Dediğim gibi çok koyu bir kıvamı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder